2016-02-02 @ 20:26:07 / Fritid

Basic facts om oss!

 
Hej! 
Vi är absolut inga bloggare och vi är inte särskilt tekniska heller men vårt uppdrag är att blogga om vår tid i Tyskland! För vad kan egentligen gå fel?

Vi tänkte att vi ska presentera oss i det här inlägget och sen kör vi bara på som att vi vore bloggproffs.. 

Emelie 

Jag heter Emelie, kallas Slem som dom flesta antagligen uppmärksammat i skolan. Jag är 18 år och inte längre än 160 cm. 
Jag älskar hästar men hatar duvor. Jag har en egen häst som heter Sir Lancelot och han är en svenskridponny på 5år som under tiden vi är i Tyskland är på inridning. Så det kommer vara spännande att komma hem till ponny. :)
Utöver mitt hästintresse så dricker jag mycket te, läser böcker och glor på en hel del serier. 
I framtiden vill jag bo och jobba med hästar utomlands och ser därför fram emot den här praktiken! :)


Theresia 

Jag heter Theresia och kallas Thess. Jag är 20 år och har ett varmblodssto som heter Sara, 9år. :)
Precis som Emelie älskar jag hästar men hatar spindlar.. Utöver mitt hästintresse som tar upp nästan all tid så älskar jag te, spel och så mycket mer hinner jag inte med.  
I framtiden vill jag åka till Texas och ha en egen hästräddningsverksamhet. Jag hoppas att Tyskland kommer inspirera mig till att komma ännu längre med min dröm! :)
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: